Detektiven (Utroskab)

Antal tegn:7547
Del

Detektiven. 1. del.

Det bankede på døren til kontoret.
Døren blev kort efter åbnet og ind ad døren, kom en køn 30 årig høj og slank lyshåret kvinde.
Hun var velklædt og velformet og præsenterede sig som Tina Tangsø.

Jeg rejste mig op og svarede, Jensen. Alex Jensen, privatdetektiv.

Hun satte sig på stolen over for mig og jeg spurgte om, hvordan jeg kunne hjælpe hende.
Hun svarede, at hun havde mistanke om, at hendes mand var hende utro.
Hun ville derfor godt have mig til at skygge ham og skaffe beviser for utroskaben.

Hun fortalte, at hendes mand var Torben Tangsø. Hun vidste ikke, hvem han var sammen med, men var ret sikker på, at han havde gang i noget.

Vi aftalte et videre forløb og hun betalte de 10.000 kr. som opgaven kostede.

Derefter forlod hun kontoret.

Jeg gik ud på forkontoret, hvor min sekretær, Miss. Moneypenny befandt sig.
Hendes navn er fr. Mortensen, men da jeg stor fan af James Bond, havde vi aftalt, at jeg kaldte hende Miss. Moneypenny eller M.
Hun var 45 år gammel, egentlig meget pæn.
Hun var single og da jeg også var single, var vi jævnligt sammen på kontoret.

Jeg havde også min egen Q, da jeg havde ansat en kvinde ved navn Queenie, som var af asiatisk afstamning.

Jeg låste døren til kontoret, da det var blevet fyraften.
M kom med ind på kontoret. Vi skal have en drink og fejre dagens opgaver.
Jeg skænkede derefter to glas Vodka-Martini, shaken not stirred.

M stillede sig bag min stol og masserede mine skuldre og spurgte hvem kvinden var.

Jeg forklarede, at det var Tina Tangsø, som er gift med Torben Tangsø, som jeg besøgte tidligere i dag, da han havde en mistanke om, at Tina var ham utro.
Torben Tangsø var ca. 55 år gammel, lille og kraftig og halvskaldet og var direktør i en entreprenørvirksomhed.
Han havde en stor villa som lå lige ud til Øresund i Tårbæk og havde også en lejlighed inde på Strøget i København, hvor Tina opholdt sig en del.
Han havde ligeledes betalt 10.000 kr. for opgaven.

M lod sine hænder glide ned over mit bryst og ned mod mit skridt. Så åbnede hun mine bukser og stak hånden ind og tog fat om min pik.
Så gik hun om foran og satte sig ned på hug og tog min pik frem.
Hun tog den i munden og bevægede den ind og ud af sin mund.
Hendes tunge bevægede sig rundt om pikhovedet og hun lod sin tunge glide ned af skaftet og ned til mine kugler, som også fik en omgang.

Så rejste hun sig op og gik hen til mit skrivebord og bukkede sig ind over bordet.
Jeg stillede mig bag hende og løftede hendes nederdel op og konstaterede, at hun ikke havde trusser på.
Jeg mærkede efter og konstaterede, at hendes kusse var fugtig og klar til brug, så jeg pressede stille og roligt min pik op i hendes og begyndte at kneppe hende.
Først stille og roligt og derefter i et hurtigere tempo. Jeg fik også trukket hendes bluse op, så jeg kunne kramme hendes bryster inde unde brystholderen.

Vi kunne begge mærke, at vi nærmede os klimaks og hendes krop begyndte at skælve, da orgasmen ramte hende.
Hun trak sig straks væk fra mig og tog atter min pik i munden og lod min ladning komme ind i munden og ned i halsen på hende.
Hun slugte det hele og smilede til mig.
Så fortjener vi den skål.

Jeg havde egentlig aldrig planlagt, at blive detektiv, men blev uddannet som politibetjent og arbejdede i København i 10 år, da mine forældre blev dræbt i en trafikulykke i Tyskland.
Da jeg er enebarn, skulle jeg arve og da mine forældre var velhavende, blev jeg som 32 årig mangemillionær, med aktier i flere store virksomheder.

Jeg forlod derefter politiet og tog mig et sabbatår, hvor jeg rejste rundt i Europa og USA og et par enkelte rejser til Asien.

Jeg begyndte nu at kede mig og besluttede mig for at blive detektiv og fik et kontor i Store Kongens Gade i København. Jeg købte en stor ejerlejlighed på 1. sal i en ældre ejendom, hvor jeg så kunne have mit kontor og min bopæl.
Da jeg ikke manglede penge, investerede jeg i noget moderne fotoudstyr, en autocamper, en BMW motorcykel og en BMW 750, som James Bond brugte i ”Tomorrow Never Dies”

Jeg søgte også i en kontaktbureau efter en sekretær, som også ville stå til rådighed, når jeg manglede en sexpartner.

Miss. Moneypenny, som er bisexuel havde svaret på kontaktannoncen og allerede den samme weekend, havde jeg inviteret hende på et spa-massage ophold på Hotel Marienlyst i Helsingør.

Hun er 10 år ældre en mig, men var en pæn og velholdt kvinde, med gode former.
Hun var ca. 175 cm høj og jeg selv er 185 cm høj.
Jeg er selv i topform med sixpack og gode muskler og også rimeligt godt udstyret forneden.

Vi fik sympati for hinanden med det samme og hun forklarede, at fordi hun er bisexuel, synes hun at det er svært at være i et fast forhold.
Så det, at vi kunne være sammen, når vi havde lyst og vi også kunne være sammen med andre, passede hende fint.

Vi begyndte hotellet med et besøg i spa afdelingen, svømmede i deres pool og fik massage.

Så gik vi tilbage til vores værelse, hvor vi begge lagde vores tøj og stod nøgne foran hinanden.
Jeg rakte ud efter hende og trak hende ind til mig, så hendes bryster blev presset ind mod min brystkasse.
Så kyssede jeg hende lidenskabeligt og lod min hænder kramme hendes bryster. Jeg kunne mærke, at hendes brystvorter stivnede ved min behandling.

Jeg lod den ene hånd glide ned over hendes mave og ned til hendes køn.
Hun havde trimmet sin hårvækst, med havde en lille trekant.
Jeg lod forsigtigt min ene finger glide ned mod hendes kilder og lod fingeren bevæge på kilderen.

Hun stønnede let og lod sin hånd glide ned til min nu stive pik.
Hun tog fat om den og lod hånden glide frem og tilbage et par gange.

Så lagde jeg hende på sengen og spredte hendes ben, så jeg kunne lade min tunge smage på hendes grotte. Jeg stak tungen op i hende og kunne mærke, at hun var godt fugtig allerede. Så lod jeg tungen glide ned ad den ene skamlæbe og op ad den anden og op til kilderen.
Min tunge dansede på hendes kilder og hun stønnede højt ved min behandling.

Hun tog fat om sine bryster og masserede sine brystvorter og det varede ikke længe, før hun skælvende og stønnende fik en orgasme.

Hun lå stille et øjeblik og jeg lagde mig ved siden af hende.
Hendes hånd tog fat om min pik igen og hun bevægede den frem og tilbage. Så vendte hun sig og tog min pik i munden og sin tunge spille på pikhovedet og tog derefter den helt ind i munden.
Hun lod pikken køre ind og ud af sin mund indtil hun kunne mærke, at jeg var tæt på at komme.

Så stoppede hun og vendte sig om, så jeg kunne tage hende bagfra.
Jeg førte pikken op i hendes kusse og begyndte at kneppe hende, men det varede ikke længe, før orgasmen kom.
Jeg nåede lige, at trække mig ud og skød min ladning ud over hendes ryg og baller.

Vi lå lige og pustede lidt og gik derefter i bad sammen, inden vi klædte os på og gik ned i restauranten, hvor vi nød en tre retters menu med gode vine til.

Under middagen aftalte vi ansættelsesforhold og jeg viste hende et forslag til kontrakt, som hun accepterede og underskrev.

Erotiske noveller skrevet af  IRSØ

Del
123

Påskønnelse
Her kan du, også Anonyme læsere, give en lille ting til forfatteren af historien, for at vise din påskønnelse.

(5)

3 * = Ok historie
2 * = Under middel historie
1 * = Dårlig historie

For at kunne stemme, skal du oprette dig som bruger.

Der er endnu ikke oprettet nogle indlæg

Her ses læsernes bedømmelse af historien