Kent Nielsen var ansat i et gammelt og velrenommeret familie-aktieselskab.
Kun 25 år gammel havde han gjort lynkarriere indenfor økonomi, og var nu under oplæring i personaleledelse.
En sen fredag eftermiddag blev han kaldt ind til chefen, barnebarn af firmaets grundlægger.
Chefen smilede og meddelte Kent, at der var opstået en mulighed, som chefen ville tilbyde Kent.
Det indebar udstationering i minimum 1 år, samt diskretion.
Kent var en fri mand uden familie, han skulle tage hensyn til, så han bad om flere oplysninger om tilbuddet.
Chefen fortalte, at firmaet var medejer af en skole.
Skolen var placeret i Asien, i et ufremkommeligt område.
Rige familier kunne sende deres piger til skolen.
Skolen havde eksisteret i godt 25 år.
Den første rektor var englænder, mr. Sorensen, og havde tjent skolen de første 24 år.
Den nuværende rektor var italiener, mrs. Smith, i gang med sit andet år som rektor.
Eleverne var fra 16 til 20 år.
Det var meget dyrt at benytte skolen, men til gengæld var der sikkerhed for, at alle eleverne fik maksimalt resultat ud af et ophold.
Kun de dygtigste lærere var tilknyttet, og eleverne blev kørt i stramme tøjler.
Korporlig afstraffelse var tilladt, og var i hele skolens levetid blevet flittigt benyttet.
Kent sagde, han ikke på nogen måde var en dygtig pædagog.
Chefen smilede og sagde, det ikke var en pædagog, der var brug for.
Rent fagligt var skolen helt på toppen, men den økonomiske styring var mangelfuld.
Skolen var kommet ud med et stort underskud, og ingen af ejerne kunne forstå det fremsendte regnskab.
Så Kents opgave var at rejse ud til skolen, gennemgå regnskabet nøje, og få det rettet op.
Kent skulle overtage jobbet som rektor, altså øverste leder af skolen.
Hvis der var tale om svindel, ville det være Kents opgave at sørge for, at hans forgænger blev straffet.
Kennet takkede ja til tilbuddet, og en morgen omkring klokken 9, ca. 3 uger senere, landede han med helikopter ved sin nye arbejdsplads.
Kent blev afhentet af en ung kvinde, vel ca. 19 år, og amerikaner.
Hun fortalte, hun hed Heather, og at hun var ”head girl” på skolen, altså den ledende blandt eleverne.
Hun viste Kent ind til rektor.
Kent havde ventet at finde en ældre kvinde, men rektor var en flot kvinde på højst 35 år, mørk, men langt skinnende sort hår, en rigtig flot italiener.
Hun præsenterede sig som rektor mrs. Lisa Smith, og hilste lidt nedladende på Kent.
Hun var ikke informeret om, hvorfor han var ankommet.
Kent gav hende et brev fra sin chef, og bad om øjeblikkeligt at få adgang til regnskaberne og bilagene.
Modstridende fik Kent udleveret hvad han havde brug for, og straks gik han i gang.
Allerede til frokost havde Kent fundet adskillige graverende fejl, hvor åbenlyst fiktive fakturaer var betalt til en privat konto i Dubai.
Kontoen tilhørte rektor, så der var fældende beviser på underslæb.
Efter frokost gik Kent ind til rektor og forelagde sine opdagelser.
Rektor Smith nægtede ethvert kendskab til de opdagede fejl, og Kent bad derfor om at få et online-møde med sin chef fra rektors kontor.
På mødet forelagde Kent sine opdagelser, og chefen gjorde kort proces, fyrede Lisa Smith, og indsatte officielt Kent som ny rektor.
Samtidig fik den afsatte rektor Smith besked på, at Kent havde fuldmagt til at sørge for en passende straf til hende.
Da chefen afsluttede samtalen, sad Lisa Smith fuldstændig bleg tilbage.
Kent meddelte, at han ville bruge eftermiddagen at sætte sig ind i sin nye stilling, og den følgende dag ville hun høre nærmere omkring fremtiden.
Næste morgen til den daglige morgensamling præsenterede Kent sig om den nye rektor og meddelte, at han hurtigst muligt ville møde samtlige personer, som var tilknyttet skolen, personligt.
Videre meddelte han, at undervisningen fortsatte som vanligt, og at han naturligvis ville tage sig af problemer, hvor det var nødvendigt at involvere rektor.
Herefter bad han Heather om at følge med til rektors kontor.
Ankommet til kontoret spurgte Kent, hvordan eleverne var delt op.
Heather forklarede, at der var 5 afdelinger med hver 24 piger.
Hver afdeling havde en ledende elev, som var ansvarlig for pigerne på den pågældende afdeling.
Den ledende elev havde kompetence til at straffe pigerne for mindre forseelser, og havde ret til at henvise eleven til rektor ved større forseelser.
Når en pige skulle til rektor, hvad enten det var en lærer eller en ledende elev, der havde sendt hende, var hendes ledende elev eller lærer ofte med.
Kent spurgte hvorledes en sådan afstraffelse hos rektor foregik.
Heather svarede, at det naturligvis udelukkende var rektor, der bestemte afstraffelsen.
Kent fortalte Heather, at han aldrig havde straffet en skoleelev, så han havde brug for at vide, hvad der blev forventet af ham.
Heather sagde, at han da kunne prøve på hende, og uden at vente på svar, rejste hun sig op, og fortalte:
”Først kommer eleven, der skal straffes ind, evt. sammen med sin ledende elev.
Eleven har ofte en seddel, som kort beskriver for rektor, hvad der skal straffes for.
Rektor beslutter og meddeler straffen.
Hvis lærer eller den ledende elev er til stede, meddeles om hun skal blive eller forlade kontoret.
Den normale straf hos rektor er spanskrøret, hvilken type og størrelse afgøres af rektor, som kan vælge mellem de 6 spanskrør, som hænger i skabet, den mindste til venstre og herefter større.”
Heather kikkede på spanskrørene og Kent gik over og tog den mindste.
”Herefter beder rektor eleven om at gøre sig klar, og det betyder, at eleven skal lægge sit uniskørt og sine trusser”
Mens Heather fortalte, lagde hun skørt og trusser på stolen ved siden af kateteret, og stod med blottet underliv.
Kent stirrede måbende, og med begyndende aktivitet i bukserne, på hendes kusse.
Den var helt glatbarberet omkring skamlæberne, og lige over revnen var en pæn studset lille dusk.
Heather fortsatte, uden tegn på generthed:
”Herefter beslutter rektor, hvordan eleven skal placeres.
Det kan være bøjet over katederet eller en stol, eller eventuelt stående med bøjet hofte og strakte knæ samtidig med at hænderne rører fødderne.
Når eleven har indtaget den af rektor ønskede position, sørger rektor for, at elevens placering er tilfredsstillende, f.eks. om kroppen er rigtig placeret, og om benene skal spredes mere eller mindre.
Hvilken vælger rektor nu?”
Lidt forvirret svarede Kent, at han syntes hun skulle ligge over katederet.
Heather tog spanskrøret og forklarede Kent, at han skulle prøve at få spanskrøret til at ramme lige over begge baller, og forsøge at sætte slagene lige ved siden af hinanden ned over røven, og om nødvendigt, på lårene.
Herefter lagde hun sig på katederet og sagde:
”Jævnfør afstraffelsesprotokollen for skolen er en afstraffelse højst 12 slag med spanskrør.
I særlig slemme tilfælde kan rektor idømme flere slag, men så skal slagene fordeles over flere afstraffelser, med mindst et døgn imellem.
Hvor mange mener rektor jeg skal have?”
Kent svarede forvirret, at han mente 3 var nok, hun havde jo ikke brudt nogen regler.
Heather svarede:
”Helt i orden, så skal rektor bare slå igennem.
Der er normalt 20 til 30 sekunder mellem slagene.
Og jeg er klar til hårde slag, jeg bliver nødt til at være sikker på, at min rektor kan eksekvere en afstraffelse, når jeg kommer med en elev.”
Kent var i vildrede.
Foran ham lå en elev, med røven bar og let spredte ben, over katederet, klar til at modtage fysisk afstraffelse fra ham.
Han mærkede nu tydeligt, at han blev seksuelt påvirket af situationen. Pikken var spændt, så det nærmest føltes som om bukserne kunne sprække.
Han tog sig sammen og placerede det første slag over Heathers flotte røv.
Han følte selv han slog hårdt, men Heather sagde:
”Tak rektor, De bør slå hårdere”.
Kent blev lidt provokeret af udtalelsen, og det næste slag placerede han under det første og slog igennem.
Heather udbrød: ”Tak rektor”.
Det tredje slag blev også afleveret med en god kraft, og Heather sundede sig lidt før hun fortsatte:
”Når afstraffelsen er afsluttet, kan rektor bøje sig ned bag eleven og se, om slagene sidder perfekt.
Herefter beder rektor eleven om at rejse sig, og stå med hænderne foldet bag hovedet eller ned langs siden, så eleven ikke kan dække for rektors udsyn.
Eleven skal jo mærke ydmygelsen ved at stå med nøgen underkrop overfor rektor, og samtidig kan rektor give eleven en reprimande omkring elevens opførsel”
Heather fortsatte:
”Vil rektor se på resultatet før jeg skal rejse mig?”
Kent var forvirret og splittet mellem almindelig ordentlighed og en voldsom nysgerrighed efter at se nærmere på Heathers forslåede røv.
Nysgerrigheden vandt, og Kent knælede bag Heather.
De 3 striber stod rimelig præcise på tværs af hele røven.
Mellem Heathers ben var det frit udsyn til hendes glatte kusse, og Kent syntes bestemt, den virkede meget fugtig.
Kent rejste sig og bad Heather rejse sig.
Straks rejste hun sig op og stod med hænderne foldede bag nakken og nøgen underkrop overfor Kent.
Herefter spurgte Heather, om der var mere rektor ønskede.
I pågældende tilfælde stod hun naturligvis til rådighed med både teori og praksis.
Kent følte hun kikkede ned mod hans skridt, hvor pikken stod stift i bukserne.
Fortsættes.
Erotiske noveller skrevet af Klinten51